تاریخ مطلب 1402/04/04 کد : 75690

آيين بزرگداشت روز ملي و هفته اصناف با حضور و سخنراني محمدباقر قاليباف برگرار گرديد

اتاق اصناف تهران روز شنبه سوم تيرماه در محل مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما ميزبان جمع کثيري فعالان صنفي پايتخت و کشور و همچنين مقامات عالي نظام بود. به گزارش روابط عمومي اتاق اصناف تهران، بزرگداشت روز ملي و هفته اصناف با حضور و سخنراني محمدباقر قاليباف رييس مجلس شوراي اسلامي، غلامعلي حداد عادل عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي عالي انقلاب فرهنگي، حجت الاسلام والمسلين ابوترابي فرد نايب رئيس هيات حل اختلاف سران قوا و امام جمعه موقت تهران، علي آقامحمدي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و رئيس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري، عزت ا... تالارپشتي رييس کميسسون صنايع و معادن مجلس، شهباز حسن پور رئيس فراکسيون اصناف مجلس، مجتبي توانگر عضو کميسيون اقتصادي مجلس، عليرضا شاه ميرزايي معاون تجارت و خدمات وزير صمت، عليرضا فخاري استاندار تهران، حسين سلاح ورزي رييس اتاق بازرگاني ايران، غلامعلي مهدوي دبيرهيات عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي کشور، محمود سيجاني مديرکل صمت استان تهران، نعمت کاکاوندي رئيس سازمان بسيج اصناف تهران بزرگ، سرهنگ رفيعي معاونت نظارت بر اماکن عمومي فاتب و روسا و اعضاي اتاق هاي اصناف کشور و روسا و هيئت مديره اتحاديه هاي صنفي تهران به ميزباني اتاق اصناف تهران در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد. از جمله برنامههاي اين همايش که بيش از 3 ساعت به طول انجاميد، تجليل از 17 شخصيت صنفي در حوزههاي چهره ماندگار اصناف، چهره برتر کارآفرين صنفي، چهره برتر نوآور صنفي، چهره برتر صنفي منصف و خير، چهره برتر دانشبنيان صنفي، چهره برتر حامي حقوق مصرفکننده صنفي و .چهره ايثارگر صنفي بود

تاریخ مطلب 1402/03/30 کد : 75675

*سهولت دسترسي به مواد اوليه صنعت بلور و چيني در ايران/ براي خروج رکود تورمي بايد هزينه توليد پايين‌تر بيايد*

غلامرضا صفرنژاد، رئيس اتحاديه تهيه و توزيع‎کنندگان چيني و بلور تهران: *سهولت دسترسي به مواد اوليه صنعت بلور و چيني در ايران/ براي خروج رکود تورمي بايد هزينه توليد پايين‌تر بيايد* رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان چيني و بلور تهران در خصوص شرايط دسترسي به مواد اوليه توليد چيني و بلور در ايران گفت: يکي از مزاياي توليد مناسب چيني و بلور در کشور، به دليل در دسترس بودن نعمت‌هاي خدادادي مواد اوليه آن در ايران است. ???غلامرضا صفرنژاد، رئيس اتحاديه توليدکنندگان و فروشندگان چيني و بلور تهران افزد: مواد اوليه اصلي صنعت بلور سيليس است که به وفور يافت مي شود. در بخش توليد چيني نيز خاک چيني به ميزان بسيار کافي وجود دارد و خوشبختانه باعث شده ما نياز زيادي به واردات مواد اوليه اين کالاها نداشته باشيم. خوشبختانه توليدکنندگان داخلي به توليد کريستال پاک يعني کريستال عاري از سرب نيز دست پيدا کرده اند که جاي بس خوشحالي دارد.

تاریخ مطلب 1402/03/24 کد : 75668

آقاي غلامرضا صفرنژاد رئيس اتحاديه بلور و چيني :

غلامرضا صفرنژاد، رئيس اتحاديه تهيه و توزيعکنندگان بلور و چيني تهران در گفت وگو با پايگاه خبري اتاق اصناف تهران گفت: عدم واردات، بي ثباتي و افزايش نرخ ارز، گراني بي حد و حصر مواد اوليه از طرف کارخانجات، پايين آمدن قدرت خريد مردم به رکود بازار دامن زده است. با شرايط موجود بازار اصلا قابل پيش بيني نيست و نمي توان کارشناسي کرد که ببينيم در آينده به چه سمت و سويي مي رود. صفرنژاد در ادامه بيان کرد: با وجود اين که عدم واردات به نقطه قوتي براي تقويت توليد داخل تبديل شده است؛ اما اين تنها راه بهبود و توسعه بازار نيست. توليدکنندگان بايد از پتانسيل ايجاد شده به درستي استفاده کنند. در گذشته قسمت عمده ايي از نياز بازار را واردات تامين مي کرد. اما الان بايد تنها به توليدات داخلي اکتفا کنيم که البته اين موضوعي جالب و قابل توجه براي رشد و توسعه اقتصادي است. وي تاکيد کرد: توليدکنندگان بايد با ارتقاي کيفيت محصولات خود به برندسازي محصولات در سطح کشور و هم چنين منطقه بپردازند. رئيس اتحاديه تهيه و توزيع‎کنندگان بلور و چيني تهران خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمام مواد اوليه مورد نياز براي توليد چيني و بلور در کشور موجود است. توليدکننده و سرمايه گذار داخلي هم وجود دارد. در نتيجه با انسجام زنجيره توليد مي توان بستر مناسبي براي توليد بيشتر، افزايش کيفيت و ايجاد افق صادرات و ارزآوري براي کشور را آماده کنيم. صفرنژاد در بخش پاياني سخنانش با ابراز اميدواري از بهبود شرايط در حوزه چيني و بلور گفت: اگر وزارت صنعت، معدن، تجارت، اتاق اصناف و هم چنين اتاق بازرگاني ايران دست به دست هم دهند با همکاري و پشتيباني يکديگر مي توان زنجيره توليد را متصل و منسجم و ايران را به قطب توليد چيني و بلور در منطقه خاورميانه تبديل کرد.

1 2 3 4 5 6 7